مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 اردیبهشت 1397 ساعت 10:402018-05-05پزشكي

تشدید مشکلات "مامایی" در پی تک جنسیتی شدن رشته "زنان"


مدیر گروه مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به مشکلات جامعه مامایی، ادغام رشته مامایی در دانشکده های پزشکی را خواستار شد.

- تشدید مشکلات "مامایی" در پی تک جنسیتی شدن رشته "زنان" مدیر گروه مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به مشکلات جامعه مامایی، ادغام رشته مامایی در دانشکده های پزشکی را خواستار شد.

دکتر فاطمه ناهیدی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تبریک روز جهانی ماما به جامعه مامایی کشور و با اشاره به قدمت و ارزش رشته مامایی در جوامع، عنوان کرد: رشته مامایی از اهمیت بالایی در جامعه برخوردار است؛ چراکه طی آن خدمات ارزنده ای به مادران و خانواده ها ارایه می شود، به عبارت دیگر ماماها به نوعی در راستای تامین سلامت مادران و نوزادان فعالیت می کنند.

تشدید مشکلات مامایی به دنبال تک جنسیتی شدن رشته تخصصی زنان وی با بیان اینکه با این حال رشته مامایی هر از چندگاهی دستخوش بی مهری هایی قرار گرفته و با چالش هایی روبرو می شود، بیان کرد: با تک جنسیتی شدن رشته تخصصی زنان و به دنبال عدم اجرای قوانین تعریف شده از سوی برخی از بخش ها، مشکلات و چالش های رشته مامایی نیز بیشتر شد.

این در حالیست که اگر قوانین، ارتباطات و وظایف مشخص شده برای هر گروه، اجرا و رعایت می شد، شاید این مشکلات بروز پیدا نمی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید مشکلات "مامایی" در پی تک جنسیتی شدن رشته "زنان"

تشدید مشکلات "مامایی" در پی تک جنسیتی شدن رشته "زنان"